Don’t Shoot The Messenger
Branding / Web Design
BRAND VALUES
Inspirerend, Groei, Verbinding, Vertrouwen, Efficiëntie
DESIGN
Een Custom Brand Identity en Website die passend zijn bij de business van Laura. We hebben een sterke one-pager gemaakt om haar expertise te presenteren en haar ideale klanten aan te trekken. De branding weerspiegelt haar unieke stijl en waarden. Een logo suite, typografie en kleurenpalet die naadloos op elkaar aansluiten. De primaire kleuren blauw worden afgewisseld met neutrale, aardse tinten en als accentkleur “a pop of orange”.
ABOUT THE BRAND
Laura heeft Don’t Shoot The Messenger (DSTM) opgezet vanuit 12 jaar ervaring in de horecasector. Ze begrijpt de unieke uitdagingen in de horeca, en kijk naar mogelijkheden voor een betere en groeiende zaak. Ze gelooft sterk dat een positieve bedrijfscultuur de basis vormt voor een uitstekende gastbeleving.
“Mijn inzet strekt zich uit tot het optimaliseren van processen, het verfijnen van vaardigheden en het toepassen van een strategische aanpak. Jij roept, ik denk na. Dit vind ik het allerleukst om te doen!”
Inspiratie
The Brand Design
“Haar hulp bij het definiëren van mijn website doelen was onmisbaar”
Farrah is niet alleen lief en slim, maar ook echt een professional. Haar hulp bij het definiëren van mijn website doelen was onmisbaar.
Ze heeft een geweldig gevoel voor wat nodig is en maakte het hele proces een stuk makkelijker. Elke ondernemende vrouw heeft een Farrah nodig!
Laura Busscher